Babyrytmiken tveksam!

Idag var vi på babyrytmik, jag och lilleman. Förra gången skrek han rakt ut, idag rörde han knappt en min :) Verkar lite skeptiskt till det hela, men det är ju något nytt och det kanske är bra att vara lite på sin vakt =) Han grät iallafall inte men han var inte heller sitt vanliga glada jag. Vi får helt enkelt ge det några chanser till och se vart det leder. Annars har vi haft en bra dag. Blev en promenad på 8,5 km och jag tog mig även i kragen att springa 2,5 i spåret, well done! Är lite småstolt över mig själv att jag lyckades ta mig runt, såå skönt efteråt men svetten lackade kan jag lova. Nu ska jag fortsätta att springa 3 dagar i veckan hade jag tänkt. När jag väl bestämmer mig kan jag vara ganska envis faktiskt. Har inte så mycket att komma med faktiskt.

Vill skicka en styrkekram till alla Myckelgensjö-kämpar! Jag är otroligt imponerad (men inte förvånad) över Er kämparglöd! Stolt över Er.

17081 steg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback