Egentligen borde jag...

Vika tvätt, plocka undan, skura golvet, sätta igång diskmaskinen och tusen andra saker. Istället hamnar jag här, och det är ingen ovanlighet. Skönt att vara hemma igen, men jag ogillar verkligen att Fredrik jobbar kväll. Jag hatar att vara själv om kvällarna, och nu när man börjat få in lite rutiner hos lilleman vill man inte gärna gå bort om kvällarna heller.

Imorgon är det dags för läkarbesök och koll på Liams öra med tanke på att han hade öroninflammation för ett par månader sedan. Känner mig lite orolig och stressad, för vad vet jag dock inte.... hm. Har iallafall haft det kanonbra hemma i M-sjö. Träffade inte så många som jag hade velat men det blir ju som det blir när man kommer hem.... dagarna bara rinner iväg. Fick sova två hela nätter då min mamma hade Liam och det var otroligt skönt. Det är man inte bortskämd med :) Liam har börjat sova riktigt bra förutom de två nätterna sen vi kom hem, men det är ju en omställning för honom också. Dessutom tror jag att det är nya tänder på gång.

Hade inte mycket mer att komma med.

Kommentarer
Postat av: Maria

Ah jag vet hur det är när man har en massa måsten över sig, mycke trevligare att sitta här :-D
Går säkert jättebra på läkarbesöket ska du se!!!
Kraamar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback