Ett år äldre igen.

Ett år har gått - igen. Nu är jag 22 år fyllda, och jag känner ingen ålderspanik än iallafall, så det är ju skönt. Fast 22 är ju ingen ålder heller. Har haft en jättebra dag, med många fina presenter och trevligt sällskap. Morgonen började med att jag fick öppna paketet som mamma o pappa skickat med posten, vart hur glad som helst över de tre presentkorten på kläd och skoaffärer! Det är verkligen något jag behöver -nytt till garderoben. Och presentkort är ju toppen, för då kan man ju inte köpa en massa annat tråkigt som det också behövs pengar till, typ mat och bensin. Så nu jädrar ska jag shoppa sommarkläder. Sen fick jag även pengar, och de ska jag banne mig också lägga på mig själv tror jag. Eller så åker dom inte på sparkontot, det är inte helt fel det heller. (fast jag kan ju också hitta något fint till Liam förstås ;)

Sen på förmiddagen fixade jag tårta och sen kom Daniel, Lotta och Linus. Av dem fick jag ett jättesnyggt vitt Esprit-linne och en låda med geisha-choklad. Därefter kom Lena med presenter till både mig och Liam. Ett par svarta träningsbrallor till mig och en jättefin krukväxt, och en solhatt och en snobben-tröja till pysen. Sen kom Kalle och Lina, av dem fick jag två jättefina somriga linnen - härligt!
Sen vid tre-tiden begav sig Lena tillbaka till stan och jag gick ner och mötte upp svärmor och svägerskan, för att gå och titta på Emmys dansuppvisning. Jag bara ryser när jag ser hur duktiga småtjejerna är på att dansa och självklart växer det små tåringar i ögonen. Är sååå känslig när det gäller sånt där, hur ska det bli när jag ser Liam uppträda eller göra sitt första mål i fotboll, hockey eller något annat. Känner mig så extremt löjlig men det finns sämre egenskaper man kan ha än att vara lite känslig. Emmy var superduktig, syns att hon har det i blodet.

Sen gick vi hem. Maud, Benny, Emmy, Ludde, Sanne och Johan kom förbi på kvällen och fikade här och så blev det lite fler paket... fick en ny uppsättning porslin, jättefint i beigt! Är jättenöjd. Sen fick jag ett par leggings, godis och en jättefin omlott-tröja. Fick dessutom en jättefin tunika/klänning och ett par leggings av Fredde, så nu har jag början till min nya garderob! Är ju hur roligt som helst att få lite saker till sig själv, något man inte unnar sig alltför ofta längre.

Nu har alla gått hem och jag är hur trött som helst så jag ska gå in och knyta mig.

Tack alla för fina sms, har inte hunnit svara på dem ännu!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Grattis tjejen! Låter som du haft en bra dag och Lena skröt om hur fin Liam är! Ser fram emot att få träffa er båda! Hoppas det blir snart! Kram, kram och grattis igen!

2007-04-28 @ 21:42:35
Postat av: KvinnaFruMamma

Grattis, grattis!
Då borde jag vara ett vandrande lik då jag är 13 år äldre än du;-)
Hoppas du har haft en bra dag!

Postat av: Emma

Grattis i efterskott vännen min! Kramar i massor

2007-04-30 @ 11:37:26
URL: http://etornqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback