Nu är det dags.

Ja, nu tar jag tag i saken. Nu ska de sista kilona puts väck och ingenting ska stå ivägen! Jag har haft värdelös karaktär från någon vecka innan påsk fram tills nu. Har ett sånt otroligt sötsug också, gör inte saken bättre.
Har ungefär 4-5 kilo jag ska ner i vikt nu, och jag känner mig faktiskt ganska peppad. Var ute och traskade 5-km i spåret idag med stavar och också en runda runt skroten, så det hamnade på 11km, inte så illa pinkat :)
Vill verkligen kunna vistas i bikini i sommar utan att må dåligt, och jag SKA fixa det här, no return.

Den här dagen har varit kass. Jag har varit på dåligt humör, inte haft lust med något alls. Men, imorgon är en annan dag som man brukar säga =)

15284 steg.

Kommentarer
Postat av: Emma

You can do it ! :) Stor kram till dig vännen!

Postat av: Buspappa

Buspappa tycker iaf att du är jätte duktig, och att han älskar dig precis som du är!!! Puss

2007-04-24 @ 01:40:40
URL: http://buspappa.blogg.se
Postat av: Mirjam

Du är duktig gumman! Stay strong!

2007-04-24 @ 10:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback