Sovmorgon

Imorse när jag vaknade trodde jag att samtliga klockor gick fel i lägenheten. Klockan var nämligen 12(!). Fredrik tog Liam imorse och sen hade han tagit ner honom till farmor och farfar så jag låg alldeles själv i lägenheten och sov. Så länge har jag inte sovit på ett halvår, och jag måste säga att det var otroligt skönt, och behövligt! Har inte sovit så mycket de senaste nätterna så det var otroligt skönt. TACK!

Idag har varit en kanondag. Utvilad och pigg, och vädret gjorde ju inte saken värre. Var ner till Lina och hälsade på en stund, det var roligt, det var längesen vi sågs och hon tyckte Liam hade växt mycket. Jobbigt dock för Liam när det varit så varmt och jag har inte köpt någon keps än så han har fått ha en tunn mössa för att inte bränna sej men det blir ju varmt ändå... Och solen i ögonen är ju inte så värst mysigt :)

Någonstans på vägen måste jag tappat motivationen att motionera och vara nyttig, tänkte hitta tillbaka till den imorgon :) Någon som har något tips på nyttiga o goda recept för gärna dela med sig! På tisdag är det föräldragrupp igen, ganska värdelöst tycker jag fast det är roligt att träffa lite folk. På onsdag/torsdag är det "mammafika" så jag får se vilken dag det blir, kanske båda om jag har tråkigt :) ska ju bli dåligt väder i veckan, känns lite smådrygt. Imorgon eller tisdag ska jag och Lotta in till stan och bara gå omkring och titta och mysa, det var evigheter sen! Alltid så åker man från en affär till nästa för att pricka av det som står på listan, lite trist men så är det.

Det var allt från mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback