Vem är du, vem är jag?

Snor en lista från Mirjam!

Är du brunett eller blondin?
Blondin, men har mörknat med åren :/
Blind eller döv resten av livet? Döv!
Hur mycket tjänar du? En mindre stor summa föräldrapenning. (kan den vara stor?)
Du, har du körkort? Yes, var duktig och tog det i september.
Familjen din består av...? Fredrik 24 år, och Liam 5månader. (har fortfarande inte vant mig vid att JAG har en egen familj) sen har jag ju en Mamma Eivor 50, Pappa Kenneth 52 och Systeryster Annika 25 år
Hur gammal är du? 21 år. (om 10 dagar 22!)
Fullständigt namn? Sara Isabelle Sjödin
Vad är det bästa som finns? Liams skratt, Liams gester, Liams prat, Liams leende, Liams hud, Liams personlighet, allt med Liam helt enkelt!
Vad dricker du en helkväll? På förfesten, krogen och efterfesten? Vin och grogg! En bacardi Razz med sprite sitter aldrig fel ;)
Är du snål? Nej, inte alls.
Förebild? Mamma, pappa och syster framför allt. Och min vän Mia som har lärt mig otroligt mycket.
Hur är en god människa? Lyssnar, omtänksam och givmild.
Är det fint hemma hos dig? Jag är ganska nöjd, men längtar tills man har ekonomi att inreda precis som man vill.
Hjälper du några organisationer såsom Rädda Barnen och CF? Nej, inte för tillfället.
Är du ofta sjuk och hemma från skolan/jobbet? Nej jag är inte sjuk så ofta.
Favoritmat? Kinamat är favoriten.
Skulle du kunna vara vegan? Nej det tror jag inte.
Sitter du vid datorn mycket? Ja, alldeles för mycket.
Var bor du? I en 2:a på prästgårdshöjden i Björklinge.
Vad gör du till vardags? Tar hand om min son.
Framtidsplaner? Utbildad inom data, hus, fler barn, resor !
Favorit storhelg? Påsken är min absoluta favorit!
Har du en stor bekantskapskrets? Ja, det kan jag väl säga. Men färre riktigt nära vänner men det är så jag vill ha det.
Vem står dig närmst? Fredrik, mamma och några nära vänner.
Vill du hylla någon? Min syster som varit så otroligt duktig och pluggat i 5½år och tar examen i juni.
Favoritplagg från topp till tå? Jeans, klänningar och huvtröjor.
Var handlar du dina kläder? Lite olika, där jag hittar något jag vill ha helt enkelt!
Bästa uteställe i din stad? Ingen aning, har inte besökt så många =) Inte Seven iallafall!
Är du kär för tillfället? Ja!
Sista frågan, är du nöjd med dig själv? Ja, jag ärnöjd med mig själv. Fast det finns saker jag önskar jag var bättre på. Övning ger färdighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback