12 veckor.

Känns som att jag upprepar det om och om igen - vad tiden går fort. Men den gör verkligen det! Aldrig förr har tiden rusat som den gör nu. Några nätter utan ordentlig sömn -mamma mus är sliten. Liam vaknar varje timme och snuttar och biter på händerna. Gnager gärna på mina fingrar också, liksom "biter" riktigt hårt. Är det tänder på väg redan? Eller har han bara kommit på att händerna finnes och undersöker? det visar sig. Nu har jag kommit igång ordentligt med promenaderna. Hade dock ont i ryggen i början av veckan men hittills har det blivit två 8-kilometerspromenader och två kortare. Dessutom är det bodypump en gång i veckan och cirkelträning en. Idag köpte jag dyra walking-skor, känns som att jag går på moln i dem! Me like :) Dessutom köpte jag en gå-ut-och-gå-dress, supertunn och varm även kalla dagar! Fredrik har varit hemma hela veckan men har mestadels varit och hjälpt broder Daniel med att spackla och måla, så även jag och Liam har tillbringat en hel del tid där. Ikväll har vi varit hos farmor och farfar hela kvällen, och Liam är inte rädd för dem längre, vilken tur ! Hade varit jobbigt annars, att vara rädd för farmor och farfar kan inte vara lätt :)

Ska även uppfylla Fredriks önskan om att dokumentera att han idag gjort tre mål och en assist. Dom vann med 12-4. GRATTIS GUBBEN!

Nu ska vi krypa till kojs med en trött, grinig pojke.
(Har för övrigt vägt Liam i veckan, 6215gram och 60,5cm)

Kommentarer
Postat av: mormor

Jag tror att Liam längtar efter sin mormor nu så om en vecka kommer jag. Eller kan det var det motsatta mån tro?

2007-02-04 @ 08:32:02
Postat av: svärmor

Grattis Fredrik till din insats i hockeyn

2007-02-04 @ 08:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback