dopet bokat.

Nu är kyrkan bokat för dop, känns skönt. Egentligen hade jag önskat att Liam själv fick bestämma om han ville bli döpt eller inte men samtidigt känner jag att om han vill konfirmera sej kanske det inte är så roligt att bli döpt samtidigt, vid 14 års ålder. Jag tycker det är lite vackert med dop också, och ett bra tillfälle att samlas. Den 19:e Maj i Björklinge kyrka blir det, och det ska bli jätteroligt. Gudmor blir min ängel Mia och gudfar fredriks lillebror. Det känns naturligt och självklart. Mirjam blev alldeles överväldigad och jag vart så glad över att ville. Är alldels säker på att de kommer att vara de bästa gudföräldrarna som tänkas kan, det är en ära. Nu återstår att välja sånger till dopet, finns ju hur många fina som helst. Skulle vilja ha någon som sjöng, men om jag känner mina sångfåglar till vänner rätt så vägrar dom att sjunga inför folk :( :( :(
Idag tar vi det lugnt, blir eventuellt en promenad men min nyfunna vän Eli på eftermiddagen, skulle egentligen gått imorse men vi båda hade haft en jobbig natt.

lev väl !

Kommentarer
Postat av: Mirjam

Det känns helt och fullt naturligt att bli Liams gudmor. Det är en ära! KÄRLEK!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback