Nagelbandsinfektion

Igår somnade Liam tidigt, dvs 21:30. första gången han vaknade var vid 2 och då hade fredde kommit från jobbet och jag hade inte ens vaknat! Skönt! Gick upp vid åtta och ringde BVC om Liams finger. Vi gick dit och det visade sej att han fått nagelbandsinfektion. Blåsan tömdes på var och tvättades med alsosprit och ett plåster lades på. Sen fick han en strumpa på handen när han kom hem så han inte ska stoppa in plåstret i munnen och det funkar faktiskt riktigt bra :)

För övrigt har jag inte gjort mycket idag. Jo, jag har gått 8,8 km. visst är jag duktig? Nu jädrar är jag på gång. Var på bodypump igår också, kanonskönt.  Äntligen är det helg så jag hinner träffa min sambo lite. Ska försöka lägga Liam lite tidigare på kvällen nu också så vi får lite tid om kvällarna, så man både hinner plocka undan och umgås lite.

Nåväl. jag har inte mycket intressant att komma med faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback