Snor en lista till från Marias blogg :P

Körkort: Japp, var duktg och tog det för några månader sen.
Bil: En fin WV passat
Matservis: Det vetti fanken. ingen exklusiv iaf :)
Soffbord: Ett som vi "ärvt" av Sanne & Johan
Ica-kort: Nix pix. dock copp-kort.
Hemförsäkring: Yes, länsförsäkringar.
Eget boende: En hyresrättslägenhet på 62 kvadrat. Vi ryms och bor bra så än så länge :)
Fast inkomst: Ja, fast föräldrapenningen är inte den högsta, men vi klarar oss :)
Köksbord: Ja, ett litet ett.
Finglas: Ja ett fullt vitrinskåp med både Lasse Åberg och andra finglas.
Betalkort: Visa
Toarullehållare: Ja, men jag önskar att den var lite finare.
Duschdraperi: Ja, men även det önskar jag var lite finare. Ett blått tråkigt. Mitt nya från Ikea var för kort :(
Barn: Liam 3 månader. Det dyraste i världen.
Sambo/make/maka: Sambo
Spelar Bingolotto: Max 1 gång/år. Förra året vart det kvällen före julafton.
Tippar lördagar: Nej, men sambon har precis börjat.
Internetbank: Japp.
Organiserat skafferi: Periodvis
Färsk mat i kylskåpet: Jaa, kylskåpet är ganska fullt.
Slänger dina håliga sockar: Jajamän.
Går på reklamer på tv: Njaa, kanske ibland.
Har fläckbortagningsmedel hemma: Japp, Vanish
Pensionsfond: Nej det får vänta tills jag får jobb
Sopsorterar: Nej, men kanske borde börja?
Prenumerar på någon dagstidning: Nix, men det skulle vara örnsköldsviks allehanda isåfall :)
Prenumerar på Allers/Hemmets veckotidning: Nej nej nej!!!
Letar middagstips: Ja, ofta!
Blir arg när skorna inte står på sin plats: Nej, sånt bryr jag mej inte om :)
Får majoriteten av post i räkningsform: Japp, efter att ha satt ut en "ingen-reklam" lapp på postlådan. Jag måste medge att jag saknar reklamen lite då vi nu aldrig får någon post :)
Har en stavmixer: japp, men aldrig använt den.
Äter söndagsmiddag: Näe, vad menas med det egentligen?
Försöker att inte svära: Ja, ibland. men oftast så slinker det bara ur :)
Sorterar tvätt: Ja
Har en krok i badrummet märkt "Gäster": Nixpix
Mobilabonnemang: Telia nånting.
Hemtelefon: Yes.
Veckohandlar: Näe, alltför sällan.
Medlem i hyresrättsföreningen: Nej
Gardiner: Jaa, älskar att köpa nya gardiner. Oftast blir det panelisar.
Dukar: Ja, på köksbordet.
Överkast: Ja, ett vitt.
Kuddar för prydnad: japp.
Fler än 5 kryddor hemma: Oja
Fruktskål: Ja, en välfylld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback