Viknedgång och 12-timmars sömn

Alla promenader och träning verkar gett resultat. Kommer nu i alla jeansen, och vågen stod sist på 58kg :) Bara några kilo kvar, känns sååå skönt. Var igår och tränade, det var riktigt skönt men har dock fått ont i den där jädra skuldran igen. Nåväl, får försöka att bära Liam så lite som möjligt idag och hoppas att det går över. Liam verkar bli sömnig av pencillinet, för inatt sov han 6 timmar i sträck (utan ens en hostattack) och likaså jag! Sen somnade vi om och sov i 6 timmar till, dock med några pauser emellan... så idg är jag utvilad, men ändå känner jag mig sömnig? Nu är det dags att gå ut med vagnen snart.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Maria

Å så duktig du är!! Hoppas du slipper få problem m skuldran igen :-(
Kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback