P.S I love you

Efter att ha läst Mias recension på P.s I love you blev jag helt enkelt tvungen att se den.
Sagt och gjort, här sitter jag med en klump i halsen, så berörd som jag aldrig blivit av en film.
En underbar film!  Se den.

Imorse var vi uppe med tuppen hela familjen, och vid 8 var liam påklädd så han och Freddan gick ut. Fredde passade på att städa förrådet nu när det ska fyllas med flyttkartonger och Liam lekte.
Jag hann städa lägenheten, och sen gick vi ut i skogen och plockade lite blåbär. Snacka om familjeliv ;)

Nu sover Lilleman, och jag har precis sett klart filmen.
Senare idag kommer Lena, Per & Maxen hit, då ligger bromsbyten på bilen, matlagning och MeandI-party hos E på tapeten.

Imorgon, är det åter dags för dagis.


Kommentarer
Postat av: Erika

Jag såg själv filmen igår och jag håller med om att den var bra. Hade dock läst boken några dagar innan och jag kan säga att den var ännu bättre (så brukar det väl vara..?!)!

Hoppas packning och sortering inför flytten går bra! Önskar dig en härlig skolstart!

Sköt om er!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback