Viktnedgång och dagisframgång

Två dagar i rad när Liam inte grinat! WOW. gud vad det känns skönt, super.
Idag är jag ledig från skolan, ska väl egentligen plugga hemma men jag har inga böcker ännu.
Liam får vara på dagis några timmar ändå, så han kommer in i det. Nu har jag bokat tvättstugan,
och ska dra igång och tvätta allt. Sen ska jag packa ner en massa lakan och handdukar och sånt i kartonger,
man behöver ju bara 2 omgångar så man kan tvätta emellan.
Sen ska jag försöka laga någon lunch till mig själv. Det börjar bli lite trist att käka atkins nu.
Inget att tugga på känns det som. Snacka om att jag tryckte i mig kolhydrater i lördags på kräftskivan, allt
från bröd till cider till godis till kladdkaka till chips. haha. jag gick upp 1½ kg, men nu har jag gått ner det
igen som tur är.

Längesen jag skrev någon om viktnedgången här, jag har faktiskt gått ner
5kg i vikt
8cm runt midjan
6 runt höfterna
3 runt låren.
10cm runt rumpan.

Det tar sig!


Men som sagt, så är det lite trist at tinte käka kolhydrater. Jag saknar bröd mest.

Jag får käka hur mycket bregott och fet ost som helst, men hur gott är det utan bröd liksom?



Kommentarer
Postat av: Sara

Gud vad du är duktig! GRATTIS... Fortsätt att kämpa... Kram

Postat av: Malla

OJ, snacka om att centimetrarna rinner av dig. Vad duktig du är!!!

Måste kännas skönt att det är en glad Liam som du lämnat på dagis, usch. Vill inte ens tänka på hur jobbigt det kommer att vara den dag jag måste lämna min tös. Fy.

Jag vill gärna ha inloggningsuppg. om jag får. =)

Sköt om er. !!

2008-09-02 @ 17:10:54
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: Josefin

Vad duktig du varit. Själv lever jag typ så onyttigt man kan, orkar typ aldrig laga nån vettig mat nu när jag är i sorsele

2008-09-02 @ 17:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback