[Lediga lördag]

Heja Liam, första natten den här veckan han inte vaknar mitt i natten
och är ledsen. Också första natten han sovit HELA natten i sin egen säng
den här veckan. SKÖNT. Det räcker med ett barn som är vaket lite nu
och då, den stora får gärna sova :) Men jag förstår att det varit mkt för
honom nu med flytt, syskon och dagis.

Helg igen då, och vädret ser ju strålande ut. Kanske blir en fixardag
ute idag skulle jag gissa, skulle då behövas iaf!

Tildes mage verkar lugnare nu, tack och lov! Jag vet inte om det är
dropparna eller kaffet jag slutat dricka som gör susen, spelar inte
så stor roll så länge hon slipper ha ont.

Fredrik o Johan är ute och fiskar sen tidigt imorse, tokarna! Skönt
med lördag, ikväll ska jag nog unna mig ett glas vin, åh så gott.




Kommentarer
Postat av: Anne-lii

Det där med kaffet hade jag också problem med när Moa var bebis. När jag slutade så blev det betydligt lugnare. Det troliga är oftast nåt som vi mammor äter som inte de tål. Hoppas det håller i sig nu. Kram

2009-08-29 @ 10:11:41
Postat av: Isabelle

Anne-lii: jasså, ja jag får nog hålla mig ifrån kaffet men det är ju så gott :(

Postat av: Anne-lii

Ja ett tag kanske. Jag har hållit ifrån mej det i 15 år. Har börjat dricka lite cappucino. Men kaffe i sej tycker jag inte om fortfarande.

2009-08-29 @ 14:11:55
URL: http://[email protected]
Postat av: Ingela

åhh du kan väl dricka liite vin för mej med ;)

2009-08-29 @ 19:05:52
URL: http://rutan81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback