Brödbakning

Bion igår var  verkligen en hit, båda barnen satt tysta och stilla under
filmen och det var nog väldigt spännande att gå på bio!
Efteråt var vi och veckohandlade på willys, så nu har vi allt vi behöver
inför veckans matsedel. Nu ska jag baka bröd. Iallafalll göra ett försök
till att baka bröd. Återkommer med hur det blev.

För övrigt så har Liam blivit förkyld, och har vaknat flera ggr inatt
och hållt sig för öronen. Jag HOPPAS att vi slipper öroninflammation!

Jag har börjat må mer illa nu igen om morgnarna. Tror att det beror på
att jag är så otroligt hungrig att jag mår illa därför. Nu sätter jag igång
och bakar bröd!

Föressten, så var teaterna Knutby fantastiskt bra! Helt klart värd att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback