spinning, dagis, frukost.

Liam har sovit 12 timmar inatt (mer, eftersom han fortfarande sover...) känns
som en bra start på veckan för honom eftersom det kommer att bli långa dagar
på dagis den här veckan, JAG ska gå med honom och lämna och han ska vara
nästan sist kvar. Mammaångesten flödar i min kropp, men jag tror att han kommer
att ha jättekul med sina kompisar och inte märka av hur många timmar han är
där. Sen börjar F jobba nästa vecka och då får Liam ett kanonschema, sen blir
det påsk och han är ledig en vecka, därefter ska han ju börja nytt dagis...

Har inga planer alls i veckan, förutom skola 10-16 varje dag. Har ett pass
spinning kvar på mitt 5-kort som jag tänkte uttnyttja, sen tror jag banne mig
att det får vara nog med spinning för den här graviditeten! Tycker att det är
jättekul och jag mår bra av att gå på det, men förra gången och även gången
innan det fick jag lite ont längst ner i magen, är nog inget farligt men förra
veckan fortsatte det när jag kom hem så det är bäst att jag slutar med spinningen.
Som sagt så tror jag inte det är farligt, men jag tycker inte att träning ska
göra ont. Istället ska jag försöka komma mig iväg och simma 2ggr i veckan,
får se om tiden finns nu när F börjar jobba. Nej nu ska jag slänga i mig frukost,
känns som att jag håller på att svälta, så hungrig är jag :)

Kommentarer
Postat av: Lena

Bellis, du ska inte gå på spinningen imorgon om det inte känns hundra bra. Då går jag utan dig!



Rings senare. Kärlek


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback