[Promme]

Ganska nyligen hemkommen från en långpromenad. Lämnade Liam 8.30 och tog därefter
en rask promenad. Mötte upp Anki och fortsatte gå med henne runt sågen.
Så det blev 1.5 timme. Väl hemma har jag ätit en jättegod quinoasallad med
kräftstjärtar, bönor, avokado, gurka och majonnäsdressing till. Sen tryckte jag
i mig två rutor mörk choklad. Gud så dumt. Men mitt sötbegär vill inte riktigt ge
med sig.
Nu blir det en kopp kaffe i väntan på att Tildeling ska vakna, och sen ska
jag ge mig på att städa sovrummet. Vi är så sämst på att ta reda på våra kläder
efter oss. Alltid ligger det kläder i fotändan av sängen som till sist sparkas ner, och
strumpor på golvet.
Ha en härlig tisdag!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Det är du värd gumman.

Du är så duktig.

Vilken självdiciplin att kunna sluta med sötsaker.

Visst jag skulle kunna.

Har inget sockerbehov alls men jag vill kunna unna mig på helgerna.

blir ofta så även om jag inte är ett dugg sugen.

Lite mörk choklad skadar dig inte.

Ska ju snarare vara tvärtom.Kram

Postat av: Lena

När vill du piffa min blogg pinglan?! ;)

2009-11-17 @ 21:35:40
URL: http://www.lenainaction.blogspot.com
Postat av: Lena

När vill du piffa min blogg pinglan? ;)

2009-11-17 @ 21:36:40
URL: http://www.lenainaction.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback