[Utan snus i en vecka]

Snusfri i en vecka. Jag vet att jag inte gör annat än tjatar om snus,
men det är faktiskt just det livet kretsar runt.
Jag har dock ett problem.

Snusfri och fet, eller snusare o smal? Verkar ju vara det som gäller?
Eller hur slutar man snusa utan att gå upp en massa kilo i vikt?
Kan man verkligen äta hälsosamt när man håller på att sluta snusa utan
att börja snusa igen?
Här har vi ännu en fördel med att snusa! Ja ni ser hur galet hjärnan
tänker. Just nu känns det som att jag bara måååååste börja snusa om
jag inte ska gå upp 5kg utöver alla sommarkilon jag lagt på mig. Men
näääerå, klart jag inte ska börja snusa igen!
Nu har jag iallafall kommit igång med motionen, och med motionen
kommer ju viljan att äta nyttigt så nu hoppas jag bara att jag ska kunna
dra ner på kaffet och tuggummina som säkert kostar mer än vad snusen
gjorde per dag! En kanna kaffe om dagen verkar inte vara det ultimata
för magen heller men idag har det faktiskt bara blivit 5 koppar på hela
dagen! Jaja, ingen är perfekt ;)

Kommentarer
Postat av: Eli

Hjärnan spelar dig ett spratt vännen! Klart du inte kommer öka så mkt i vikt -du som är så duktig att motionera!!!

Du är superduktig -HEJAR på dig!!!!!!!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback