[Mys i soffan]

Jag och Liam har en riktig mysmorgon och sitter under filten
i soffan och kollar på tv. Kaffe-perkulatorn är i full gång så
ska snart hämta mitt kaffe. <3

Annars, har vi rätt så tråkigt må jag säga. Vi är uttråkade,
men idag utvilade! Alla har inatt sovit riktigt gott, såå skönt
för igår trodde jag att jag skulle brista ut i gråt av trötthet!
Liam hostar och är hängig, men ingen feber vad jag kan
känna. Tilde är också mycket bättre!

Idag väntar 6-månanderskontroll för Tilde på bvc, och
sedan gympa för min del. Ska försöka mig på att baka ett
LCHF-bröd också, börjar tappa motivationen så det är bäst
jag provar något nytt! Nu har jag iallafall gått ner lite till,
skönt att det går åt rätt håll fastän jag fuskat en heeeel
deeeel. Bara 1.5kg kvar tills vikten innan Tilde kom.

Kommentarer
Postat av: Josefin J

Oj, de var inte mkt kvar. Själv är det kring 5 kg kvar. Känns typ som de är omöjligt att få bort dem, men man kanske ska vara nöjd när man gått ner 20kg av 25?. KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback