[Peta in en pinne i brasan!]

-27° visar termometern. Näe, nu får det faktiskt bli lite varmare
och lite mera vår!

Så till något annat: TILDE TAR NU FLASKAN!! Jag ser slutet på
min amning närma sig och är sååå glad för nu vill jag verkligen
inte amma mera... Från början drack hon bara vatten ur flaskan
och rös åt vällingen. Nu har hon klunkat i sig välling också nu på
morgonen.

Inatt drömde Liam mardrömmar för första gången. Det var hur
läskigt som helst, även för mig! Fick ingen som helst kontakt
med honom och han grät och grät och skrek saker som:
-"Hönan föstöj mitt tak"
-"Kolla bakom dig mamma, kolla bakom dig mamma!!"
-"Aj aj aaaaj aaaaaj hönan slog mig"
-"Den föstöjde min kanon, fågeln föstöjde min kanon"
-"Gubben måste sitta ner"

Idag kom vi fram till att han måste ha drömt om en film han
har; "flykten från hönsgården". Stackars liten.

Idag myser vi, HELA familjen. Fredrik har jobbat så sjukt mycket
i helgen att han kunde ta ledigt hela dagen idag. Och det behövde
han kan jag lova! Våran duktiga pappa :) Kommer på mig själv
med att klaga på att det är jobbigt och tråkigt att vara själv med
barnen hela dagarna, men HALLÅ. Jag slipper ställa väckaren,
kliva upp tidigt, sätta mig i en kall bil, skotta snö en massa timmar,
frysa. Jag får strutta runt i pyjamasbyxor halva dan, jag kan
ta långfrukost och mysa framför tv:n med Liam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback