[Spikarnas verkan]

Alla människor som har svårt att komma till ro och slappna av
borde verkligen införskaffa sig en spikmatta! Ofta är jag så sjukt
trött på eftermiddagen men sen när klockan närmar sig läggdags
blir man piggare och piggare. Såklart är jag ju egentligen trött
fortfarande och behöver gå och lägga mig men så sitter jag uppe
alldeles för sent iallafall. Och vaknar som en tröttmössa dagen efter.
Om jag lägger mig på spikmattan blir jag totalt avslappnad från
topp till tå. Hela kroppen befinner sig i ett makalöst avslappnat
tillstånd. Ibland somnar jag. När jag inte somnar är det bara att
ta bort spikmattan och vända på mig och sen sover jag som en
klubbad säl. Inte testat? GÖRT!
Bild lånad från www.guldkornsshop.nu
Använder du spikmatta?

Kommentarer
Postat av: Veronica

DET kanske skulle vara något för mig :-p

Postat av: Anne-lii

Helt rätt med spikmattan. Jag somnar varje gång jag lägger mej på den och det är hur skönt som helst när de första 5 minuterna har gått. Rekommenderas. Har även testat spikkudden den är nästan lika skön.

2010-02-19 @ 12:30:05
URL: http://[email protected]
Postat av: Mia

Oj,vad spännande!!!

Måste absolut testas!!

Fast nuförtiden somnar jag nästan så fort jag lagt huvudet på kudden :-D

Men jag har fått för mig att det gör ont,gör det inte det?

Kraam

2010-02-19 @ 16:09:05
URL: http://mariat80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback