[Gymnastik x 2]

Idag fick Liam plats på barngympa här i Björklinge! Åh vad kul
han kommer att tycka att det är. Men jag tror inte att han vill
vara själv därinne, han är ju rätt så känslig på den punkten...
Men han känner ju många, så tillslut så kanske :)

Apropå gymnastik så har jag idag varit på första gympapasset.
Min koordination ligger ju inte på topp om man säger så, men
annars var det inte alls så jobbigt som jag trott. Hade jag haft
koordinationen hade jag väl antagligen tagit ut mig lite mer
så jag hoppas det ger med sig med tiden så man kan få ut
maximalt utav det. Annars är ju bodypumpen och konditions-
träning som jogging och spinning mera av min smak :)
Men så skönt var det att komma hemifrån ett par timmar,
har ju nästan inte varit ifrån Tilde sen hon föddes så det
var riktigt skönt bara att klä på sig själv och gå ut genom
dörren.

Med mina ytterst få sömntimmar inatt så ska jag försöööka
få Tilde att somna in för kvällen så jag kan få soooova.
Nu har hon faktiskt somnat runt 22 två kvällar i rad, lycka! :)

Kommentarer
Postat av: jessica

Visst var det skönt med gympan? Hoppas du får sova i natt;)

Kram!

Postat av: Ingela

Jag fick ju vara med Ebba inne på gympan,det var typ sista 4 ggr som hon var inne själv..Ganska kul att vara där inne,då ser man ju iaf vad dem gör ;)

2010-01-12 @ 19:17:52
URL: http://rutan81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback