[Gympadags!]

Idag smäller det! Liams första gympa! Ska bli kul att se om han gillar
det, han boorde ju göra det tycker jag :) Han är också laddad även
om han inte fattar riktigt vad det han ska göra på den där gympan.
Han har både sagt att han ska sluta gå på dagis nu för han ska minsann
börja på gympa istället. Och sen eftersom jag har sagt att Alvin också
går på gympan så tror han att han ska börja hos Alvins dagmamma
istället :) Det är inte lätt när det är svårt!

Åh vad mysigt vi har det här hemma om dagarna. Även om man kliver
upp tidigt vissa morgnar och mitt i nätterna så får man ju SLAPPA
hela dagarna. Ingen stress till buss, ingen skolastress, bara att ta
det lugnt och njuta. Och det gör jag.

Igår var jag på mitt första aerobicspass. Åh vad vissa måste ha
skrattat inombords när dom såg mig. Haha. Efter 10 min var jag
redo att gå hem. Men jag härdade ut och mot slutet var det faktiskt
riktigt roligt när man hade gjort samma och samma och samma.
Idag ska jag på bodypump och svärmor o svärfar kommer hit och
passar barnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback