[Koma-Bella]

Idag känner jag mig mer död än levande. Liam somnade sent
igårkväll. Inte brukar han då vakna 03.00 iallafall. Lyckades
få honom att somna om till 05 iallafall, har febrilt kämpat med
att få honom att somna om igen sen dess, utan resultat.
Sa att barnprogrammen inte börjat än, att det var mitt i natten.
Han försökte och försökte. Nyss slog jag på svampbob, kommer
ändå att ljusna snart. Fy vad jag är trött på att han inte sover
om nätterna. VARJE natt vaknar han och ropar på mig. Oftast
somnar han ju om, men ändå. Eftersom Tilde sover hela nätterna
vore det ju SÅ skönt om Liam också började göra det...

Ja vi får la se vad han blir på för humör idag, känns ingen mening
att gå på lekdejt med ett övertrött monster men samtidigt kan
han ju vara på bra humör också om han kommer iväg på nåt kul.
Sömn, ge mig sömn. Åh så vackert det klingar.

Kommentarer
Postat av: Josefin J

Känner mig som du idag. Ella somna ine förrän strax innan 12. sen ha hon sovit oroligt hela natten och min mage ha spöka, dessutom...

Postat av: Josefin J

ska försöka, men är så svårt att sova på dagen, finns ju så mkt annat man vill göra ;)

2010-01-11 @ 08:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback