[Ny kost]

Liksom så många andra svenskar har jag gett ett nyårslöfte
att gå ner i vikt. Och JAG är ju då en av dom som kommer
att lyckas. Japp, bara jag ger mig den så klarar jag det, jag är
en envis rackare :) Men det känns faktiskt rätt så jobbigt måste
jag säga. Den där motivationen som verkligen fanns där mot
slutet på november är som bortblåst. Men jag tror att träningen
kommer att sätta fart på mig. På måndag kör vi igång på mixmotion,
och det ska bli såå kul att börja träna, framförallt nu när jag har
flera vänner som också ska börja. Strax innan julgoffandet hade
jag gått ner 5kg och vägde som minst 59.5. Nu är jag uppe i
nästan 62 igen efter all julmat. Efter magsjukan gick jag ner till
60kg men de har jag också gått upp nu efter all god nyårsmat.
Så, nu sätter jag igång. Nu ska jag banne mig bli smal igen.
Hoppas ni hejjar på mig en gång till! :)

Kommentarer
Postat av: Josefin J

Du väger typ samma som jag.

Men skam den som ger sig, vi kommer lyckas gå ner i vikt!

2010-01-02 @ 10:52:30
Postat av: Veronica

Kan man prova på då på måndag eller finns det särskilda dagar för det?

Vilken är din målvikt?

Du kommer säkert lyckas.

Kommer ihåg hur duktig du var efter Liam.

Heja heja!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback