[ROCK]

Gympan var en hit för Liam. Som han sprang och han bara sken!
När vi kom hem ställde han sig på studsmattan och rockade till
hans favoritlåt "last resort". Vart får dom energin ifrån?
Han sa till mig: "Mamma de häj äj jåck". Jag trodde han sa
"låt" men då började han headbanga och boxas i luften och
sa "nej mamma, sån häj jåck". HAHA. Han menade såklart
"ROCK".

Apropå gympa har även jag tränat ikväll, bodypump stod på
schemat. Vi är så sjukt duktiga alla vi som börjat träna! Vi
kommer att bli såååå fit inför sommaren, hahaha.

Nej men piggare och gladare blir man av det, så det är verkligen
skönt. Även skönt att komma hemifrån någon timme när man
är hemma på heltid.

Här sitter jag och väntar på att Tildeling ska somna. Hon bubblar,
skrattar och leker. Då kan man inte annat än att njuta. Härliga
unge, alltid glad! Stora tjejen hade gått upp i vikt också, och
nu går kurvan UPPÅT. Så skönt, jobbigt när man inte vet om dom
ökar i vikt som dom ska. Nu väger hon 7120g och är heeeela
63cm lång.

Kommentarer
Postat av: Eli

Ja, alla som börjat tränat är superduktiga tycker jag! Skönt att det är fler -då är det lättare att komma iväga, även om man inte alltid går tillsammans.

Och som du säger så är det skönt att gå iväg nån timme o göra nåt för sig självt också!



Va härlig han e som headbangar o dansar -roligt! Va e det för låt -nån bra man missat?



Stora tjejen, klart hon går upp, hon som är duktig att äta! =)



Men det där med att bli fit till sommaren vet jag inte...2011 isåfall...haha

Postat av: Josefin J

Kul att Liam gillade gympan. :)

Ella vägde 7115 gram förra veckan och var 66,5 com lång. Jag som varit oroligt att min mat inte räcker till. Hon vägrar än så länge äta något annat.

Ha en bra dag!

2010-01-21 @ 08:06:04
URL: http://marrakeshblandannat.blogg.se/
Postat av: mormor

Jag önskar jag finge se rockaren. Ja, energi verkar han ha grabben. Gympa måste vara perfekt för honom

2010-01-21 @ 08:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback