[Liam fortsätter]

Jag fortsätter väl i samma tema då..
Igår när Liam kom över till våran säng på morgonen och
jag försökte få honom att gå och kissa sa han med sin allra
mjukaste, gulligaste mest nyvakna röst:
-"Näeee, ja fohövej inte kissa. Ja fohövej inte bajsa heller.
Ja fohövej baja geka med ej en stund."
(fohövej - behöver, geka - leka)

Igår skickade jag upp Fredde o Liam till affärn för att köpa
bland annat sköljmedel. När dom kommer ut från affären
säger Liam:
-"Pappa... du gömde söljmedel"
HAHA! Mycket riktigt, det viktigaste på listan hade Pappa missat,
tur att det finns dom som har koll!

Idag hävde sig Liam upp på hallbyrån och kollade ner bakom.
Då säger han:
-"Kolla mamma, jag sej till botten av bejjet(berget)"
Vadå tv-kommentar liksom :)

Kommentarer
Postat av: Eli

UNDERBART!!! Man får så härliga kommentarer av dem! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback