[Talangen Liam]

Idag har jag skrattat åt Liam hela dagen känns det som.
Han kommer med såna sköna kommentarer hela tiden.
När vi satt och åt lunch började han peta ner makaroner
på golvet med kniven och jag sa åt honom att han skulle
sluta med det. Då höjer han ögonbrynen, tittar på mig och säger:
-"Sa du nåt?"
Lagomt kaxig, och ungen är bara 3,5 år!

Sen när vi höll på att lägga i sandleksaker under vagnen innan
vi skulle gå tog han stora "vinterspaden" han har och höll upp
den och sa:
-"Och vad tänkte du om den här långa då mamma?"
Ja, kanske inte låter så kul men som han sa det lät så hysteriskt
roligt!

När han stod och kissade vi badet siktade han strålen långt
och sa:
-"Kolla vilken talang jag äj!"
hihihi

Likaså när han gungade och skulle försöka ta fart själv sa han:
-"men jag äj ingen talang på det häj."

Kommentarer
Postat av: Malla

HAHA, gud så gullig han är! Låter som att ni haft en gansa mysig dag trots regnet. =)

Postat av: Lena

HAHAHA, jag tror jag tuppar av skratt snart! Sötkillen! :)

2010-06-15 @ 11:49:21
URL: http://lenainaction.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback