[Helgen som gått]

Vi har haft en alldeles fantastisk helg trots att pappan i familjen befunnit
sig på jobbet. I fredags firade vi farfar som fyllde år och Liam skulle
prompt sova kvar vilket han också gjorde, till och med UTAN googligo
som han aldrig sovit utan. På lördagen fick jag sovmorgon ända till
7.45. Vi tog en promenad hem till farmor och farfar som fick byta
barnbarn. Tilde fick stanna hos dem ett par timmar och bara jag och
Liam var ute i alla lekparkar i området och åkte stjärtlapp och myste
i solen! Skönt ibland att bara kunna ägna sig åt Liam och inte behöva
ta hänsyn till att någon blir panikhungrig, fryser, måste sova, att vagnen
inte går att dra i all snö osv. Vi hade supermysigt! Sen hem och var ute
hela långa dagen. På kvällen blev det favorit i repris med melodifestivalsmys
hos Anna-Karin.

På söndagen fick vi på förmiddagen trevligt besök av
Maxen och hans mamma och mormor. Därefter drog vi iväg på meandi-
party som utvecklades till lekdejt då vi blev kvar hos Ingela med
A-k och barnen som lekte så fint :)
Kvällen avslutades med att båda barnen tokslocknade innan kl 19
och jag fick sjunka ner i soffan.

Idag har vi haft våra älskade vänner A-k, Alvin & Tova här på lunch
och lek. Jag och A-k fixade supergod kycklingsallad till lunch och
därefter har vi tillbringat dagen ute parkerad i varsin solstol.
Synd bara att solen försvann :( Nu är min stora utmaning att hålla
iallafall Liam vaken tills sängdags. Tilde har varit vaken sen 12 så
med henne blir det nog svårare :)

Kommentarer
Postat av: Fia

hahaha visst gör det! Men det är för att de där bilarna är så sjukt låga. Tjejerna kunde lätt kliva på dem när de var 1 år. Vanliga bobbycars är ju så stora och breda... :-D hääääärligt ni haft!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback