[9560 gram!]

En dag som alla andra.... :)
Idag har jag och Tilde varit på bvc och vägt skruttan men inte mätt!
Hon totalvägrade att ligga raklång på ett bord för att kolla längden
men huvudsaken att hon går upp i vikt som hon ska...

Nu väger Tildelingen hela 9560g!

Undra om hon hinner passera 10kg tills hon blir 18mån?
:) Sedan 1-årskollen hade hon gått upp 390g, det tycker jag låter
lite men hon följer ju sin kurva så :)

Nu sover lillhjärtat och jag har gjort en gulaschsoppa som står och
puttrar på spisen... visst är jag huslig? Om en timme ska vi bege oss
till dagis för att hämta hem världens bästa storebror som går sista
dagen på dagis för ett par veckor framöver.... för nu är det bara 6
dagar kvar tills vi åker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback