En mysig natt..... :P

Inatt har lillskrutt sovit i mammas säng, heeela natten. Har försökt haft honom i sin egna säng så mycket som möjligt, för att han ska känna sig trygg där. Men ibland måste man väl få mysa ner sig under mammas täcke? :) Där känner han sig iallafall som allra tryggast, och sovit, det har han gjort hela natten! =) Till skillnad från igår när han låg vaken fyra timmar i sträck. Han är underbar, min nya kille.
Äntligen helg. Fredrik hemma, såå skönt. Vi behöver honom här, lilleman och jag. Idag ska jag ge mig på min nya bröstpump, och försöka förstå mig på hur man knyter en bärsjal. Haha, tänk att man sitter och skriver om sådana här saker, det hade man aldrig kunnat trott för ett år sedan. Tänk så fort allting förändras....
Föresten, fick desperate housewives säsong 1 & 2 igår, alldeles GRATIS! tänk vad det kan löna sig att vara flitig :) så nu har jag lite att göra framöver.

Grattis pappa/morfar som fyller 52 år idag! ska snart ringa och gratta honom..... =)

stolt morfar

Kommentarer
Postat av: Carolin

Jag vill också ha.. =(

Saknar min lill* bus som ligger och trycker ut fosingar och handsingar på magen på mig...
Men det e mysigt när det inte gör för ont.. =)

Snart e det väl dags att ge sig ut och hälsa på er och den lille underbare Liam men det e lite trist att det inte blivit av tidigare.. Men det e inte lätt när man har ont över allt och sen att man inte vill tränga sig på..

Jag menar jag skulle nog bli förbannad om nån gjorde det mot mig.. =)

Nej nu ska jag gå och sussa...
Höres i veckan..
Kärlek till er alla.. =)

2006-12-03 @ 01:00:03
Postat av: Sara

Åh, vilken stolt morfar :-D

2006-12-05 @ 20:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback