Fredag igen

Veckan har gått fort, som vanligt ! Nu är det fredag igen, alltså snart tredje advent. Så här fin blomma har jag i min rabatt, så här i mitten på december:


Fortsätter att vara grymt irriterad över vädret.

Ikväll kommer Baggen, Johanna och Rickard hit för att käka och umgås lite, roligt ! Är ju roligt att få visa upp lilleman emellanåt. Imorgon kommer Mirjam hit, som jag längtar. Hon är för övrigt den människa jag beundrar och avgudar mest i hela världen (förutom mamma), och jag dör nästan av längtan efter att få krama om henne och få skratta tillsammans med henne. Jag har inte träffat henne sen i februari och det var ju på tok för längesen. Men bättre sent än aldrig !

Föresten, intressant att se att så många läser bloggen. ungefär 30 st unika besökare varje dag? VILKA ÄR NI? Lämna en kommentar vetja, så blir jag jääätteglad.

såhär glad var Liam igår


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Nej skrattet får vi nog vänta på ett tag till.. Men vi nöjer oss med leendet och början till joller :) såsom: "Gaaaaa"
Kramar

2006-12-15 @ 11:18:59
Postat av: Carolin

Liam e såååå söt...
Va kul att han börjat le...
Skrattar han med??

Pussar och kramar från oss..

2006-12-15 @ 11:19:43
Postat av: Sara

Gud vad tråkigt med så fina blommor i mitten på december. Blir alldelens grå... Men desto roligare att se ett charmtroll som Liam så glad, sötis! Hoppas att allt är bra? Och att ni får en trevlig helg.
Kram Sara m. familj

2006-12-15 @ 11:43:55
Postat av: conny 43

jag älskar linaslillalivtjejen!

2006-12-16 @ 12:21:19
Postat av: mormor

Jag längtar så efter den lille godingen! Kan inte se mej mätt på bilderna av Liam. Förresten längtar jag även efter mamman och pappan. Kramar till er från mej och morfar

2006-12-16 @ 21:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback