Julkänslor?

Jag antar att jag inte är ensam om att inte ha några julkänslor. GRÄSMATTORNA ÄR JU GRÖNA FÖR BÖVELEN. Tror till och med att jag har några oranga blommor i rabatten. Trist. Snart bara 2 veckor kvar till julafton, tiden går FÖR FORT. Och Liam är redan 4 veckor gammal och har växt 4 cm och gått upp 1 kg. Jag vill inte!! Är hur roligt som helst att se hur han utvecklas dag för dag, det händer så otroligt mycket! Men samtidigt vill jag inte att han ska bli större, inte än...... :) Igår log han för första gången. Han log sådär på riktigt och jag tror att mitt hjärta slog dubbla slag. häftigt ! Idag låg vi på sängen och jag började förklara för honom hur mycket jag älskade honom och då drog han på världens bredflin, jag trodde jag skulle svimma, sååå gulligt !

Igår var jag på stan hela dagen och julhandlade. Liam sov i vagnen hela dagen förutom när vi var på restaurang så passade han också på att käka. Var och hälsade på Henriette på jobbet också så hon fick se honom för första gången. Han är så behändig att ha me sej. Vi hann inte mer än hem så åkte vi iväg på hockeymatch, även den sov han igenom. Så natten har spenderats vaken.... =) Idag har vi varit väldigt trötta. Var och vägde/mätte imorse hos barnmorskan och han hade gått upp 250 gram sen förra veckan. Igår köpte jag en stegräknare. Nu är klockan sex och räknaren står på 5km, inte illa :)

Sista kvällen fredde jobbar nu innan helg, veckorna bara rinner iväg. I helgen ska vi shoppa färdigt alla julklappar, skönt!

           


Kommentarer
Postat av: Åsa

Hjälp vad fort det går när bebisarna väl kommer ut! Men när man fortfarande väntar på ATT de skall komma ut går klockan nästan baklänges! Härligt att se att ni mår bra!

Postat av: Anna

Sicken goding!!! Jag tycker att det syns att han ha blivit större, än fast jag bara sett bilder :)
Kram kram

2006-12-07 @ 22:24:17
Postat av: Carolin

Jag bara längtar ännu mera nu när jag ser hur lille Liam växer och frodas...

Jag vill ha min lill* nu...
Men jag tror nog ändå att det e bäst att h*n väntar 4 veckor till..
Men det skulle vara bra skönt för kroppen om h*n kom ut snart..

Vad kul att ni snart e klara med julshoppingen..
Själv har jag inte ens börjat..

Ska med mamma till Stockholm nu i veckan nån gång..
Där ska jag klara av julshoppingen och även träffa morfar för första gången på en si så där en 2-3 år..
Det ska bli kul att se hans reaktion på magen =)

Nej du du får ha det så bra..
Nu ska jag gå och hjälpa Thomas med gardinerna.. =)

Kramar om!!!

2006-12-10 @ 13:34:02
Postat av: Lina

Tack, tack... Ja det känns mycket bra! Hoppas allt är bra med er...

2006-12-12 @ 15:19:01
URL: http://linaslillaliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback