LIAM EN MÅNAD

Japp, det har redan gått en månad. Och mycket har hänt under den månaden. För ungefär en vecka sedan fick vi till exempel se honom le för första gången. Han är såå söt. Sover gör han inte heller lika mycket och han blir duktigare o duktigare på att hålla upp huvudet.

Helgen blev en riktig mys-helg. I fredags shoppade vi en massa julklappar, ja de flesta faktiskt. Väldigt skönt att slippa stressa dagarna innan. Liam sov så nöjd i vagnen hela dagen. På kvällen hälsade vi på farmor o farfar och sen begav vi oss hem och bara slappade och såg på desperate housewives. På lördagen kom Lena hit och vi bakade julgodis, en massa sorter. och riktigt gott vart det :) henriette kunde tyvärr inte komma ut, och sen åkte Lena hem för att gå ut på krogen och roa sig :) Så hemma blev jag ensam med Liam eftersom Fredrik var på lagfest. Hade kunnat gå både till Lina eller till ishallen men valde att stanna hemma och bara ta det lugnt. Tror det var precis vad både jag och Liam behövde. En lördagkväll hemma, utan en massa folk. Varje helg har vi varit borta, och Liam har vandrat från famn till famn så det var skönt att ha honom för mig själv hela kvällen =)  Vi mös i pyjamas och gick och lag oss tidigt, så skönt! Sen på söndagen kom min syster Annika hit och hälsade på, och det var första gången hon träffade lilla Liam. Och jag tror att hon blev lite kär hon också :P Var jätteroligt att träffa henne, det blir ju alldeles för långt mellan gångerna.... men till julen ses vi ju hela familjen så det känns bra.

Nu har Fredrik varit hemma från jobbet sjuk två dagar så vi har haft det riktigt mysigt jag och Liam med pappsen hemma. Till helgen kommer Mia & Henke hit och hälsar på och det längtar vi verkligen till! Otroligt mycket !

Liam ler
Liam i plurret

Kommentarer
Postat av: Ahmed

Shiit vilken hård liten lirare.

Kram, /ahmed

2006-12-15 @ 00:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback