så var det måndag igen.

Helgen susade iväg, som vanligt. I fredags kom Johanna, Daniel & Rickard hit och käkade med oss och umgicks hela kvällen. De andra körde sing-star, medans jag tittade på :P Liam höll sig vaken hela kvällen, 7 timmar vilket aldrig tidigare hänt, men då sov han ganska bra den natten också. På lördagen kom Mia och Henke hit, vilken lycka! Det var helt underbart att få träffa henne, såå glad. De käkade middag med oss och åkte hem på kvällen. Söndagen tillbringade jag på stan letandes julklappar, så nu är det bara någon enstaka klapp kvar, SKÖNT ! Idag har jag ont i huvudet och försöker göra så lite som möjligt.

5 veckor
glada

Kommentarer
Postat av: Emsan =)

Jag läser alltid din blogg älskade vän. Snart kommer du hem, ska bli underbart att få se din lilla bäs och även att få träffa dig. Kärlek till er!

2006-12-18 @ 14:42:51
Postat av: Ulrika

Din bebis är söt, men vad kan han annat vara med så söta föräldrar! För övrigt, vit ischoklad is the shit! Skitgott.

2006-12-18 @ 20:54:40
Postat av: Carolin

Liam ser så glad ut..
Det får mig att längta ännu mera efter min egen...
Men nu e det snart dags att träffa er igen.. =)
Det var juh ett tag sen (då låg Liam fortfarande i värmen i din mage) men det e väl dags =)

Kramar om..!

2006-12-19 @ 07:41:50
Postat av: Anna

Hello!! Hoppas du har bättre i huvvet idag!! Sitter på skolan och ska göra nåt projektarbete men jag tjuvtitta lite emellan på din blogg :) ser så kul ut att Liam är så glad!! Hoppas att jag hinner träffa alla er nåt när ni kommer och hälsar på här upp i norr :)Kram kram från norr

2006-12-19 @ 13:23:22
Postat av: Isabelle

Hej Anna! Hoppas att det går bra med projektarbetet, och självklart så hinner vi ses :) kramar

2006-12-19 @ 14:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback