Fredag och 6 dagar kvar :)

Igår hade jag en riktig toppendag till att börja med. Klev upp klockan 8 och började städa och greja och höll igång hela dagen, sov inte en blund :) Sen efter middagen så slocknade jag i soffan och kunde knappt resa mig upp efter ett par timmar :) Sen förflyttade jag mig till sängen där jag till slut somnade om. Nu är det fredag, äntligen! Det är skönt, för då slipper jag vara ensam, även om det kan vara ganska skönt ibland.
Nu känner jag mig som dunderklumpen, vill inte vara gravid längre! Längtar så mkt så det är helt sjukt, och det blir inte bättre när man pratar med de som precis kommit hem med sina knytten :)

Har inga som helst planer för helgen, känns som att det är så svårt att planera nåt. Ikväll blir det hockey iallafall, sen får vi se. Hade jag haft ett badkar, så hade jag bott i det badkaret. Så fruktansvärt skönt med värme när man har ont, men jag får vara glad att där står en tvättmaskin istället :) och att sitta på en stol i duschen är inte heller helt fel (:


One cannot collect all the beautiful shells on the beach. One can collect only a few, and they are more beautiful if they are few.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback