Mysiga dagar

En fördel med att vara höggravid är att man kan hasa runt i pyjamas hela dagarna, sova vilka tider man vill och dessutom aldrig ha dåligt samvete över det :) Igår sov jag nästan hela dagen lång, gud så skönt det var. På kvällen gjorde jag och Fredde tacogratäng, och mintchokladmousse vilket var väldigt smarrigt, sen hyrde vi film och bara myste i soffan. Klev upp vid 4 inatt och spelade lite yatzy då jag inte kunde ligga kvar i sängen längre, och sen gick jag och la mig lagom till rix morgon zoo började :)
Klev upp vid halv 8 och tog bussen in till Arbetsförmedlingen, kan säga att jag inte har mycket till övers för dom. Tänka sig att det var så viktigt att jag gick på det där informationsmötet, och inte gav det mej ett dugg, förutom att jag inte blev avanmäld från a-kassan.
Var sen till barnmorskan på eftermiddagen och mätte mage och lyssnade på bebis :) Lika mysigt varje gång och magen hade växt en centimeter från förra gången. Skönt också att blodvärdet håller sig så högt fast jag inte äter några tabletter.
Såå, efter en lång dag på stan så är jag nu helt färdig i hela kroppen. Inatt ska det väl inte bli några större problem med att sova hoppas jag.

Imorgon börjar den riktiga nedräkningen -1 vecka kvar! jippiieee

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej... Jag längtar efter bebisen... Kan inte komma fort nog nu! Hur känns det med allting då? Jag kan nog inte komma hem till dig idag heller. Jag har ju min avslappningskurs... Men vi ses kanske i helgen! =)Pussar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback