Över tiden

Jaha, då är man en av dem som måste gå över tiden :( taskigt tänkte jag, vad tänkte du?

Jag som trodde att den skulle titta ut tidigare, men inte det :) Idag har jag istället inte känt något alls annat än en energi jag inte tidigare haft. usch, men nu kan det inte vara länge kvar tills skrutt tänker komma ut till oss. Ju längre tiden går desto mer tänker jag på förlossningen, jag som inte alls oroat mig tidigare.... men det ska nog gå bra, ut kommer den förhoppningsvis.

Idag har telefonen gått varm här hemma, folk är som tokiga :) Mamma till exempel påstår sig ha det värre än mig som måste gå och vänta, men där tror jag allt hon har fel :) Det är ju trots allt JAG som ska bli mamma och inte hon :) bara lilla mormor. vad konstigt det känns, att mamma ska bli mormor! det låter gammalt på något vis.... men hon är ju inte så gammal som tur är :)

Nu har jag värvat 7 personer som alla fullföljt sina erbjudanden så jag hoppas att jag får desperate housewivesboxarna nu, skulle inte vara helt fel att ha något att göra om dagarna. Men bebben borde kommit innan filmerna tycker jag :)

Klockan är nu 3 på natten och tragiskt nog sitter jag framför datan. I sängen kan jag inte ligga för det gör sååå ont, och tv:n är ju inte min favorit. Det kanske blir sudokuboken som får göra mig sällskap inatt, måste passa på att tacka dig Lina för en geniala idén att köpa mig den! Jag har löst säkert 15 pussel ikväll, vad hade jag annars gjort?! :) SÅ TACK, DET RÄDDAR MINA NÄTTER :)

godnatt mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Lina

Känns bra att man kan bidra med nånting... =) Jag tror nog att det inte ska behöva bli så mycket sudoku så länge till... Den kommer nog snart bejbi! Puss

Postat av: Anna och Frida

Nu dricker vi sprit. va gör du tjockis? Föder barn? Pinsamt. Puss på dig! det är Frida som är ansvarig för texten!!! Puss och Kram från myckel!!!!

2006-11-11 @ 18:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback