Väntar och väntar...

...på att lillskrutt ska titta ut! Nej, nu har jag börjat ställa in mig på att gå över tiden. Känns som att tiden går så otroligt sakta så det är lika bra. Så blir det bara postivit om det sätter igång tidigare =) Nätterna är olidliga, gruvar mig varje kväll för att gå och lägga mig. Lilla skrutt vaknar alltid framåt 23-tidne och är vaken ett par timmar, vrider och vänder sig så det känns som att den ska komma ut genom huden. Idag har jag inte gjort så mycket. Tog en promenad till Lina på förmiddagen och ikväll har vi varit på middag hos Lotta & Daniel, var mysigt. Imorgon ska vi åka och titta på Freddes första match i hockey, så det ska bli skoj. Så vida det inte lillskrutt tänker titta ut vill säga :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej hej!!!
jag tittar in på din blogg med jämna mellanrum, tycker att det är jättekul att följa allt som händer med dig och lillskrutt :D hoppas att du får sova inatt!! Vi hörs!! kram kram Anna

2006-11-04 @ 23:21:43
Postat av: Sara

Halloj! Då vet du på ett ungefär när den tänker vara vaken på kvällarna då :-D Roligt värre....
Hoppas allt är bra?
Kram Sara

2006-11-06 @ 15:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback