Vår lilla prins.

106805-17

Klockan 05.20 tittade han ut till oss efter en lång natt för både mamma och pappa. Lilla Liam vägde 3460 gram och var 51cm lång. En frisk krabat som sover och äter mycket och som vi inte förstår hur vi kunnat leva utan. Vi är helt förälskade i vår änglabebis, han är det bästa som hänt oss!

Tusen tack för alla sms och hälsningar via internet, har kommit hem från BB idag och har inte hunnit svara på nästan något, men vi hör av oss så fort vi orkar och har tid! Vi mår iallafall jättebra allesammans! 
 
p.s tusse, du hade rätt angående lilla näsan, visst är det en musnäsa alltid :)

Kommentarer
Postat av: Carolin

Hejsan!

Har skickat några sms..
Men jag tänkte vi lägger in en komentar också.. =)
Måste säga att nu saknar jag min bebis ännu mer bara för att din redan e här... =)
Jag menar, våran tid den kommer den med vad det lider .. =)

Men ni har fått en alldeless underbar pojke...!!!
Och jag önskar er all lycka..!
Vi ses lite senare kanske nästa vecka..

Kraaaaaaaaaaaaammmm

2006-11-14 @ 07:58:48
Postat av: Ulrika

Hej! Vilken söting! Jag tycker att han är superlik dig när du var liten (tänker på kortet när du ler så coolt som bara du kan göra och jag glor så stort som bara jag kan göra...). Och ja, verkligen en musnäsa! KOPP!

2006-11-14 @ 10:47:31
Postat av: Maria

Åååå vad söt han är :-)
Nu längtar jag bara ännu mer efter våran bebis..men inte långt kvar nu..

Grattis, grattis åter igen till er underbart söta pojke!!
Kraam!

Postat av: Anna

Vilken goding!
Grattis igen till den lilla prinsen!

Många kramar från skolgatan 11 i norr :)

2006-11-14 @ 16:20:59
Postat av: Nina m Alice&Cassandra

Grattis igen! Han är verkligen supersöt, er lille prins!
Kram Nina

2006-11-14 @ 23:11:36
URL: http://mammanina.blogg.se
Postat av: Ahmed

Shit vilken grym liten lirare, grattis...!

2006-11-14 @ 23:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback