viktuppgång!

Nej, inte jag, men Liam! :)

På 18 dagar har lilleman ökat 780gram i vikt. tänk, det är nästan ett kilo. Usch, har redan börjat få lite smått ångest för att tiden går så otroligt fort. Snart är han väl ute på krogen också. Nej, det är jätteroligt att han går upp så bra i vikt. sen förra veckan har han gått upp 425gram vilket är jättebra. Jag undrar hur många kilo lilla mamma har gått ner...... :) sist jag ställde mig på vågen visade den 61,5 så jag hoppas att jag gått ner lite till nu. Nu har jag börjat vara ute med vagnen varje dag också, det är jätteskönt men jag saknar någon att gå med! =) Men förhoppningsvis så kommer min granne Maria hänga på när hon väl fått ut lilla knodden och återhämtat sig lite :) Börjar kännas lite ensamt nu om dagarna, är ju van att träffa en massa människor på jobbet varje dag. Men jag har ju gott sällskap av Liam, synd bara att han är så fasligt trött =) hihi

Idag har barnmorskan varit hem hit på hembesök, det var jättebra. Hoppas att det blir en bra föräldragrupp, känner verkligen att jag behöver lite nya kontakter och helst sådana som är i samma situation som jag! :) Dvs som har barn och som bara går hemma om dagarna. Idag har jag fått mina dvdboxar med desperate housewives, så i helgen blir dte nog lite tv-tittande. På lördagkväll ska jag vara hos Lena, det blir mysigt och imorgon blir det käk hos Daniel & Lotta.


För övrigt då? Inte mycket. Mycket känslor som svallar, men det är ju bara naturligt. Det är inte varje dag man går igenom en sån här förändring, det är ju ganska stort att bli mamma.
Lite trist att jag inte har några kompisar som har barn, jag är ju liksom först :) Men det kommer väl det med så småningom :) Vill passa på att tacka min kusins flickvän Sara för jättefint stöd och support! TACK!

If you want to lift yourself up, lift up someone else.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Världens vackraste mirakel.

2006-11-30 @ 17:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback