Barnmorskebesök

Barnmorskebesök i v. 37. Kanske var det sista gången?
Bebisens huvud hade sjunkit ner rejält nu, ordentligt fixerad :) Känns bra, det ska mycket till nu för att den ska byta ställning. Pratade igenom förlossningsbrevet, och om min lilla rädsla för epiduralbedövning :) hur som helst, så ser jag fram emot förlossningen enormt mycket, ska bli så fruktansvärt spännande. Börjar bli jobbiga nätter nu, mår illa så fort jag ligger ner och har ont både här och där.


Hjälplöshet och maktlöshet. Att infinna sig i dessa känslotillstånd är något jag önskar att man kunde få slippa. Kunde jag, så skulle jag rädda din värld, tusen gånger om.


Kommentarer
Postat av: Carolin

Tittade förbi...
Gu va fuskigt att det e så nära för dig nu....
Jag har nästan samma problem men jag måste gå med det i 14 veckor till... =(
Men sen när våran älskling tittar ut så kommer allt bli som bortglömt... =)

Önskar dig lycka till med bebisen..
Jag menar den kan komma när som hellst nu.. =)

2006-10-18 @ 10:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback