En dag närmre....

.... tänk så sakta tiden kan gå... och ju mer jag tänker på det, ju saktare går den :) Jag har inget att göra, eller rättare sagt så orkar jag inte ta mig för nånting alls. Helt plötsligt slocknar jag och sover ett par timmar för att sedan vakna och vara "göra-lös" igen. Tänk så bra jag har det, egentligen. Svårt att inse dock när man väntar på något sånt här :)

Idag skulle jag packa BB-väskan, men det är något som tar emot. Kanske för att jag inte kan packa allt, såsom hygienartiklar och sånt. Eller så.... är det helt enkelt en månad kvar tills jag ska föda. Nåväl, det måste i vilket fall som helst vara bättre att ha den packad, iallafall något så när. Skulle lägga över musik till mp3:n idag, men jag kom aldrig riktigt fram till vilken sorts musik som passar när man föder barn....? någon som har något tips?

Ringde min mormor idag, tänk att det går så länge mellan gångerna.... Hon blev så glad! Tänk att snart är hon mormors mor... Måste verkligen ta ett fyragenerationerskort till jul, absolut! Saknar dem, och jag blir ledsen när jag tänker på hur länge det blir mellan gångerna som jag träffar dem och pratar med dem. Borde ta vara på tiden, man vet ju aldrig hur........

Pratade också med Mia idag, åh så jag saknar henne! Hon är mig alldeles för långt ifrån.... vill hålla om henne, skratta med henne, bara umgås. Hoppas att du kommer snart efter att bebisen anlänt älskade!
Jag älskar dig, så fruktansvärt mycket! och jag är stolt över dej.

Nej, nu ska jag krypa till kojs. försöka hitta något bra på radion kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback