Förlovad och kombiägare :)

Var ett tag sen jag skrev något här, tiden rinner iväg så fort att man inte hinner med någonting alls. Nu har jag en ring på fingret ! :) Känner mig som den lyckligaste i hela världen. Nu har vi köpt ny bil också, en kombi, så nu kan vi gå vidare till nästa: föda barn! =) Längtar så mycket så det är helt sjukt.... vill veta NU vad det är för en liten filur som ligger och knuffar därinne... På torsdag är det 3 veckor kvar tills BF, dvs den kan komma när som helst!

Förrförra veckan var Frida & Johanna här och hälsade på, visserligen snabbvisiter men underbart att få träffa dem för ett tag. Nu i helgen som var var mamma här och hälsade på, lika roligt det. Var ju 10 veckor sen sist och sååå länge har jag aldrig varit borta från lilla mamma, så det var jättemysigt att hon kom hit några dagar och tog hand om mig =) Nu i veckan kommer lilla Lina hit och hälsar på, ska bli jättemysigt!

Har gått föräldrautbildningen färdigt nu och också varit och hälsat på på förlossningen. Helt sjukt egentligen att de flesta åker hem efter bara 6 timmar, det vill inte jag.... Men vi får väl se, blir antagligen kvar någon dag iallafall. Känns att man är några kilo tyngre nu, magen är så stor så fredde får ta på mig strumpor och knyta skor :) Tur att jag har honom, hur skulle jag annars se ut om tossingarna.
ÄLSKAR DEJ FREDRIK! 

Nya bilen

Kärlek


Kommentarer
Postat av: Maria

GRATTIS!!!!
Snygg blogg och spännande liv! Jag lägger genast bokmärke på din sida så jag kan följa allt spännande!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback