Less

Grymt positiv jag känner mig idag :) Jag har ont lite överallt, det gör ont när jag går, när jag ligger mår jag illa och jag har inget att göra, eller så orkar jag inte ta mig för något. Sååå synd om mig så :) hihi.
Nej, nu är det inte länge kvar alls... men jag tror att de här dagarna som är kvar, kommer att bli de längsta i mitt liv. Jag vill att förlossningen ska sätta gång idag, jag vill se, hålla i, pussa mitt änglabarn, NU! Tänk att jag snart är mamma. Det är en enorm känsla, och jag antar att det inte kommer att gå upp för mig förrän jag har den lill* i famnen.

Fredrik jobbar kväll hela långa veckan lång, det sämsta skiftet enligt mig. Vill ha honom hemma om kvällarna! Önskar att jag bodde närmre alla mina. Längtar hem idag, hem till norr, hem till vänner, familj och skogen.  Samtidigt trivs jag otroligt bra här, har hamnat i en hel underbar familj. Tänk om man kunde samla alla på ett och samma ställe, vad bra det skulle bli! 
 
Idag ska jag packa BB-väskan, kan vara bra att ha det klart, med tanke på hur virrig jag är och att jag lägger saker lite här och där skulle det bli kaos här hemma om vi skulle springa runt och leta grejer :)

Om någon har, tipsa mig om bra tidsfördriv :) En sodukobok skulle inte vara helt fel! 

If you really do put a small value upon yourself, rest assured that the world will not raise your price.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback