Mandariner & Geisha.

Min nya favourite, det är sååå gott så jag skulle kunna äta det hela dagen :) mmmmmm!
För övrigt så var jag på hockey igår, det var jätteroligt att åka iväg på en liten utflykt :) Inatt har jag inte sovit mycket alls, och det känns idag kan jag lova. Ska snart gå och lägga mig och sova några timmar så kanske jag orkar åka in till uppsala ikväll för en dejt med Henriette. Skulle vara jättemysigt, jag saknar henne så mkt! Blir jobbigt att baara gå hemma även om det är skönast just nu.

Det märks för övrigt ganska tydligt numera vilka av vännerna som hör av sig, och undrar hur jag mår, hur allt är, hur tankarna går  osv. det är skönt att veta vilka som bryr sig och vilka som helt plötsligt verkar 100 mil bort. Man behöver inte finnas nära varandra för att hålla en nära kontakt och det är skönt att få det bevisat.

dags att krypa ner i sängen och slå igen ögonlocken, igen :)

kärlek!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hejee!!
Usch ja, det är inte kul att vara så här trött hela tiden och att man aldrig får sova en hel natt, vädret gör det inte bättre heller direkt :-( men snart har vi våra bebbar här :-) *längta* Inte för att sömnen kommer att bli bättre då men iaf :-) Kraaam!

Postat av: mirjam

Jag älskar dej mitt hjärta, du är allt! Jag längtar så tills bebisen kommer. Nu sitter jag hos Henke, han jag pratade om :D Massa pussar, bara till dej! Krama Fredde!

2006-10-26 @ 21:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback