Myshelg

Har haft en helt underbar helg, som började med en frukost på sängen på fredagmorgon. Var i chocktillstånd hela dagen och undrade vad som egentligen hänt, kan nämligen inte minnas senast jag sov längre än fredde. Sen åkte vi in till stan, shoppade lite, (fredde är dock ingen höjdare att ha med när man handlar, som de flesta karlar), och på kvällen var vi ut och käkade på kina med 9 stycken till, muums! Sen var vi och kollade på Daniels hockeymatch, och sen blev det hem och sova.
På lördagen var vi och tittade på Emmys första handbollsmatch, de var såå duktiga! :) Sen åkte Fredde iväg på hockeymatch så jag spenderade kvällen hos Sanne & Johan. Vi käkade tacos och spelade spel, jättemysigt. Fick även hem en del bebisprylar, och det tackar man inte nej till! :) såå skönt att inte behöva köpa allt nytt.
Idag vaknade jag och hade jätteont i bäckenet, foglossning :( Fredde har städat och fixat hela dagen, medans jag mest bara suttit stilla och tittat på. Tur att man har en sån förstående karl :) Sen kom farbror Joe hit och satte upp skötbordet, såå roligt att ha allt klart nu! Vart kanonbra också, så roligt! Fredde drog återigen iväg på match idag, så här är jag alldeles ensam igen :) Har varit och firat Sanne som fyller år idag också, det var trevligt. Börjar dock bli lite jobbigt att vistas bland folk nu när jag knappt kommer i några kläder, är bäst att vara hemma då man får strosa runt i pyjamasbrallor dagarna i ända :)

Jag är lycklig. Snart är jag mamma också, men det känns helt overkligt. Nu har jag gått runt med magen så länge att det känns som att den alltid kommer att vara där. Att det kommer att komma en dag då jag ska åka in till förlossningen känns otroligt långt borta, även om den dagen kan vara idag, inatt eller imorgon! Nu är det ungefär 10 dagar kvar tills beräknat datum, och det känns helt otroligt att vi snart är 3 i familjen. Längtar så otroligt mycket efter att få se vem det är som gömt sig därinne så länge :)

Reach high, for stars lie hidden in your soul. Dream deep, for every dream precedes the goal.

Kommentarer
Postat av: Nina m Alice&Cassandra

Hej!
Nu är det snart dags ju! Spännande! Du ahr något otroligt framför dig :-)
Kram och lycka till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback