Utmanad :)

Tack Maria för att du ger mig lite tidsfördriv :) ska göra mitt bästa :P

Fyra arbeten jag har haft i mitt liv:
1 sommarjobb på anundsjö kyrkogård
2 Arkiverare på Sanmina-SCI
3 Barnskötare på dagis i m-sjö
4 Barnskötare på ramsjö förskola

Fyra filmer jag kan se om och om igen:  hmm, jag som inte är någon filmmänniska :P
1. I am Sam
2. Filmen från när jag var liten :P
3. Dead man walking 
4. American History X

Fyra städer jag har bott i:
1 Umeå
2 Örnsköldsvik
3 Bredbyn (ingen stad iofs men ändå )
4 Uppsala (fast i björklinge:P )

Fyra tv-serier jag gärna ser:
1 The OC
2 One three hill
3 CSI
4 Bonde söker fru

Fyra ställen jag vill åka till:
1 Jag härmar dig Maria, på första plats väljer jag FÖRLOSSNINGEN! =)
2 Till Johanna som ska flytta till Paris nu :)
3 Jamaica
4 Thailand

Fyra hemsidor jag besöker dagligen:
1 Familjeliv
2 Min egen blogg :)
3 Hotmail
4 Blip

Fyra favoriträtter:
1 Tacos
2 Regnbågslax som min karlakarl fiskar i Hamptjärn :)
3 Pasta Carbonara
4 Älgfile & potatisgratäng

Fyra ställen där jag trivs:
1 "Hemma" i Myckelgensjö
2 På hästryggen
3 I solen
4 Framför datorn :)

Fyra bloggare jag vill utmana att svara på de här frågorna:
1 Lina
2 Nina
3 Håller med dig Maria, varför är det inte fler som bloggar?! =/
4 utmanar sist men inte minst min älskade Mirjam, som har en blogg som hon inte skrivit något i :) *väntar med spänning på första bloggen*


Kommentarer
Postat av: Maria

Thi hi..jaaa visst äre bra med lite tidsfördriv i väntan på bebben :-)
Kram!

Postat av: Ulrika

Vet du vad? Jag kan se filmen med dig från när du var liten TUSEN ggr om också. Du borde satsa på att bli typ stand-up artist i ditt nästa liv eller kanske fotomodell (dels för att du är jääävligt snygg men även för ditt medfödda intresse för kameran) eller kanske till och med skådis.

Ja möjligheterna är oändliga min kära vän!

2006-11-01 @ 11:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback