Barnmorskebesök

Igår var jag hos barnmorskan, och det är lika spännande varje gång att gå dit :) Nu har den lill* lagt sig till rätta och börjat fixera sig. Rumpan upp och fötterna åt högra sidan, vilket verkligen känns för det sticker ut en tossing lite då och då. Jag börjar få mer ont i rygg och bäcken, vilket inte är så konstigt när den börjar tränga ner med huvudet där nere. Järnvärdet var högre nu än när jag blivit gravid, så tabletterna fick jag dumpa vilket är skönt... Och hjärtat slog så fort så fort, som vanligt :)
Träffade Carolin igår också, för andra gången. Det var trevligt, synd att tiden går så fort så det känns inte som att man hunnit snacka så mycket.

Nu måste jag verkligen sätta igång med studierna, jag har på känn att jag tagit mig vatten över huvudet den här gången. Jag vet inte hur jag ska hinna med, men jag får helt enkelt ägna hela helgen åt att försöka klura ut hur jag ska lösa uppgifterna.

Nu är det bara 7 veckor och 5 dagar kvar tills BF, och jag längtar så enormt mycket! Snart kommer mamma hit och hälsa på också, det ska bli jättemysigt. Eller, nu snart heter hon ju faktiskt Mormor.

Whenever you fall, pick something up.




Kommentarer
Postat av: Carolin

Tiden går fort när man har roligt =)
Det e väl så den lilla valsen går? ;)

Det e skönt att höra att lill*n ligger till rätta..
Men det var tåkigt att höra att du måste plugga.. Ush fy och blä för att plugga... ;)

Ska försöka komma iväg till IKEA i dag men det kommer bli svårt för min lilla älskling vart iväg kallad till jobbet, dialysen som bråkar ingen.. =(

Min lilla boa situation har förvärrats nu kan jag vakna mitt i natten och tänka att jag måste flytta på just den möbeln nu så det blir inte mycket sova av mellan att man vill flytta möbler, ska upp och pinka och att "pricken" väcker mig...

Men allt hör väl till antar jag.. =)
Men du har tur snart kommer den lill* ut...

Ha det bra hälsa mannen där hemma och ta det bara lugnt om du har ont...

--=KRAMAR=--

2006-09-16 @ 09:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback