Blandade känslor.

Imorgon åker jag hem. Jag avbokade uppkörningen på onsdag, vilket jag tror var det bästa jag kunde göra. Jag kan verkligen inte slappna av när jag kör, och gör tabbar som bara beror på att jag stressar upp mig. Samtidigt som det känns helt underbart att få åka hem imorgon, efter halkbanan så känns det som ett misslyckande. Egentligen är det inte ett dugg misslyckande, för jag har bara varit här en vecka, och de flesta som åker på intensivkurs är borta i två veckor och åker dessutom tillbaka för att göra uppkörningen.
Men, som jag är, vill jag helst klara allt. Men, det är bara att inse att jag inte gjorde det den här gången, och det är inte så farligt att åka tillbaka för att köra upp om ett par veckor. Nej, nu gäller det att inte gräva ner sig över det här utan att ta nya tag!

Men som sagt, jag kunde ha kommit hem med körkortet på onsdag. Det kunde ha gått. Alla har peppat mig så mycket till att köra upp på onsdag, och inte skjuta på den, så nu skäms jag över att berätta att jag inte pallade det. Men, det här är ju bara mitt eget beslut, och jag känner ju bäst vad som är rätt. Imorgon är det halkbanan som gäller, jag hoppas att det kommer att funka.



Kommentarer
Postat av: Nina m Alice&Cassandra

Hejhej!
Kul att hitta dig på nätet! Så fin magen är! Och inte är det långt kvar nu heller! Och körkortet kommer du att fixa, lita på dig själv bara, vilket du verkar göra! :-)

Ha det bra!
Kram Nina

Postat av: Carolin

Det gör inget att du väntar med uppkörningen..
Du är i vilket fall som helst modigare än mig..
Jag tycker att dom nya bilarna är för lätta att köra,
dom kör sig själva...

Och nu har du juh magen också så du e super moooodig.. !!!

Kram på dig..

2006-09-06 @ 13:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback